View Single Post
  #907  
Old 23-01-2023, 11:35
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 947
Default

Quote:
Originally Posted by RobertVoorst
Da's echt het meest vreselijke wat er is, dat is me dan ook nog nooit 100% gelukt bij de Golf. Er bleef altijd weer een beetje lucht in de achterklauwen en remverdeler hangen welke ik ik maar niet uit kreeg met ouderwets trappen. 1 keer aan de drukontluchter bij de garage en voilá remmen als een tierelier.

Apart, met 2 man moet dat normaal wel lukken.
Ik begreep van een ander forum dat door de vorm van de remleidingen, achter nog wel eens lucht kan blijven zitten. Dan moet je de klauwen uitgebouwd en met de nippel zo hoog mogelijk ontluchten.

Quote:
Dit is een ATE remcilinder (https://www.autodoc.nl/ate/954487) via Autodoc. Dezelfde kost bij Winparts bijna 2 keer zoveel. Met die random kortingen die autodoc altijd geeft in de app had ik 'm voor €110. Had destijds een 25.4 HRC bij Epytec meebesteld. Maar nergens een merk te vinden en het hele zakje waar die in zat was gevuld met oliezooi tegen het roesten -oftwel Chinese Export.

Ok, ben benieuwd. Ze hebben ook Meyle voor ~55 Euro bij Winparts. Maar ook dat heeft als risico een in Meyledoosje verpakte Chinees te zijn idd. Net als bij bijv. Febi Bilstein, dat koop ik nooit meer.
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote