Thread: Golf R-RS
View Single Post
  #17  
Old 18-05-2014, 08:34
roka roka is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 259
Default

Ik heb een nieuwe RS motor 0km gekocht en de rest allemaal of via ebay of nieuw besteld, ben er wel achter dat een complete motor voordeliger was geweest, maar je komt er bijna niet aan, of met 50.000+km op de klok, dus daarom heb ik voor deze optie gekozen.

Waarschijnlijk staat er deze week een compleet te koop voor leuk geld....maar dit weet je nooit natuurlijk, heb nu wel een 0km motor en ben daar wel blij mee.

Wat betreft de bak weet ik het ook nog niet 550/575nm zou mooi zijn voor nu, maar ik heb zo mijn twijfels over de koppeling die ik erin heb gezet, afwachten dus.
Het liefste was ik voor de RS dsg7 gegaan maar ook deze zijn bijna niet te vinden en dan nog maar te zwijgen over de euries...

Als ik later besluit,en dat doe ik, om voor meer vermogen te gaan dan moet er gewoon een RS bak achter ik wil het wel graag zo origineel mogelijk houden omdat alles in een 2012 golf R ligt met 19.000km op de klok :-)
Anders word het weer een auto die "te" beperkt is, wil hem eigenlijk min of meer als daily driver houden, snoepritjes en beetje woon/werk, anders staat hij voor 99% binnen en dat vind ik ook jammer.

Eerst maar eens laten pruttelen..
Reply With Quote