Thread: Vagfest 2011
View Single Post
  #17  
Old 14-08-2011, 13:55
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Nou ik wil wel even een post doen:

Als eerste alle lof voor de organisatie! Ze hebben de ballen uit hun broek gerent om de zooi toch maar goed geregeld te hebben, en mede door de klote organisatie van Tommorowland en het zeer slechte weer is het toch gezellig geweest.
Meeste gezelligheid moet je toch echt zelf maken, wij hadden een grote tent waar we met z'n allen goed en droog in zaten, met natuurlijk een beetje muziek.

Nu wil ik wel even kwijt dat die mensen die met hun auto's bleven toeren, toen het gewoon met bakken uit de lucht viel van mij allemaal gewoon een nekschot mogen krijgen want zulke mensen snappen niet dat er ook mensen zijn die wel respect hebben voor de wagens die ze bij zich hebben. Ik ben eerlijk ik heb met mijn billen bij elkaar gezeten deze morgen om mijn wagen (en die van de rest van de groep) zonder vast te zitten in de diepe sporen die door zulke gasten gemaakt zijn geworden. Ik heb verdorie geen tractor. Voor mij mogen ze zulke mensen echt gewoon bannen van zulk een feest, we zijn toch oud en wijs genoeg om te begrijpen dat het terrein al slecht was en door zulke acties alleen maar erger word. Nu mogen jullie mij een zeikerd vinden maar dat is aan jullie.

Voor de rest heb ik redelijk wat leuke wagens gezien en goed gelachen met bekende.
Ook de buren wat we hadden waren erg relax en hebben bij ons nog een avondje in de tent gezeten en gedanst met aardig wat drank en muziek

Foto's zijn er gemaakt maar niet veel aangezien toch alles onder de modder en rotzooi zaten.
Ik zal de mooiste binnenkort wel even uploaden.

Gr Ronnie en organisatie VAG-FEST 2011 BEDANKT!
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote