View Single Post
  #1  
Old 25-09-2005, 19:20
heineken787's Avatar
heineken787 heineken787 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 421
Default ''nieuwe'' jetta gekocht

Vorrige week op mp een witte jetta type 1 gevonden. na wat gemail die beste man zijn tel nr weten te bemachtigen en aan het bellen gegaan. nou waren er al snel uit dat ik zaterdag ff langs wou komen om hem te bezichtigen. snel blek gebeld en ff alles verteld die heeft gelijk vag-freak gebeld om te vragen of die zaterdag mee wou. nou dat wou die wel dus zo gezegd zo gedaan. zaterdag ochtend kwart over 8 vertrokken uit de hoeksche waard naar rijsenhout. daaraangekomen stond er een mooie antiek boederij en een aantal oltimers mercedessen en bmw's maar waar was de jetta? nou ff paar minuten wachten en daar kwam de verkopen. die kwam met het nieuws dat de jetta op een andere locatie stond en dat die over 5 minuten terug zou zijn met de jetta. nou ff gewacht en ja hoor pruttel pruttel daar kwam hij. nou ff grote inspectie gedaan en toch besloten om hem mee tenemen. eerst langs postkantoor in aalsmeer om geld op te nemen en over te laten schrijven. daar kwamen we er achter dat de verkoper niet alle papieren mee had gegeven en die lagen nog thuis in amsterdam dus de auto kon niet gelijk over geschreven worden helaas. wij terug gegaan en overlegd dat die het dan maar op moet sturen. nou betaald en aan de trugreis begonnen. met horten en stoten naar de benzine pomp gereden omdat er geen benzine meer in zat. voor 30 euro getankt en de weg naar de hoeksche waard verder gezet. dat ging nog niet soepel tot we echt op de snelweg kwamen toen begon ze zich goed te voelen en wou wel snel naar huis. ff onderweg wat gegeten en de weghervat. thuis aangekomen ff aan paps en mams laten zien toen maar gelijk met rogier naar steenbergen om hem een poets beurt te geven. nou met zijn 3en hem staan te poetsen en het resultaat mag er zijn.gister avond naar de breda meeting geweest was weer gezellig en eindelijk met me eigen auto, helaas mag ik zelf nog niet rijden omdat ik me rijbewijs nog moet gaan halen gelukkig heb ik een goeie prive chaufeur :P:P
nou nu de foto's maar dan:




op de weg naar huis


na het poetsen











foto's update.
























helaas komt de kleur van de stoelen niet goed over op de foto's maar jullie komen de eerst volgende meeting maar masaal ernaar kijken hoe het in het real uitziet

blek en vag-freak bedankt voor het ophalen en poetsen.
knippertje bedankt voor de wc rol hoed.

het is een zwitserse jetta gls uit 1980.
1500cc 51kw 70pk
69000km
orginele radio
geheel groen interieur


hij gaat plat op de bek en dikke smoor/ats/bbs velgen eronder. iemand iedeƩn over andere velgen zeg het maar.


gr pascal
Reply With Quote