View Single Post
  #126  
Old 27-03-2022, 11:57
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 947
Default

Maar eens begonnen met kijken hoe die airbox gaat passen, maar ik heb wel erg weinig ruimte

De afstand van de gasklep (niet de kelk) naar de radiateur meet slechts 75 mm. De airbox die mijn voorkeur heeft is standaard 100 mm.

(Let op liniaal ligt bij 150 mm gelijk met de gasklep en loopt dan "af" naar ~75 mm)






Ik kan de radiateur naar voren kantelen. Dan komt er vrij veel ruimte vrij, maar staan de slangen wel onder spanning. Wellicht al op te lossen door ze een keer los te draaien, anders moet daar nog wat aangepast worden qua bochtenwerk. Niet per sé onoverkomelijk.




Nu is er circa 110 mm vrij. De airbox zit dan wel heel dicht op radiateur, maar het zou nét moeten passen. Qua inlaat is het het beste om aan de rechterkant van de auto te blijven. Boven de radiateur (links) is vrij weinig ruimte en ook nog obstakels. De radiateur bezet niet de hele breedte van het front dus is daar circa 15x25 cm aan ruimte om verse lucht te pakken (en toe te voeren).
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote