View Single Post
  #1  
Old 02-09-2021, 19:17
mas Hil mas Hil is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2021
Posts: 5
Default Golf 2 Pasadena 1e eigenaar te koop

Dag mensen,

Ik ben een beetje een buitenstaander want geen golf bezitter. Mijn buurman echter wel. Die zag ik vandaag zijn nog perfect uitziende golf 2 pasadena poetsen met een gloednieuwe Up op de oprit.
Lang verhaal kort, hij moet afscheid nemen van zijn geliefde golf omdat hij en zijn vrouw door ouderdom moeite hebben met het sturen zonder stuurbekrachtiging.
Nu kent de beste man geen marktplaats (vind hij maar eng dat onbekende voor de deur staan) of andere internetfora en wilde de ANWB zijn auto niet taxeren omdat deze al 30 jaar is.
Iemand bij de supermarkt zat deze golf te bewonderen en bood spontaan 800,- aan, maar toen was ie nog niet te koop.
Ik heb beloofd de man te helpen door te kijken wat de waarde nou is en te zoeken naar echte liefhebbers.
Het gaat om een zeer nette golf die alle beurten heeft gehad bij de garage, net nieuwe apk maar wel soms wat olie lekt.
Binnen lijkt het wel alsof ie nooit gebruikt is, zo netjes, buiten ook nog helemaal puntgaaf.
maar goed, wel oud, geen stuur en rembekrachtiging.
Wat kan de beste man vragen voor zo'n auto? Bouwjaar is 1990.

Ik ben zelf ook geen auto kenner dus excuus als ik met onduidelijke info kom. Dit bericht plaats ik vooral namens mijn buurman.
Groetjes,
Mas.
Reply With Quote