View Single Post
  #14  
Old 15-03-2015, 21:50
Piedjee Piedjee is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2011
Posts: 151
Default

Tijd voor een update. Inmiddels is er al het één en ander gebeurt aan de Jetta. Heb een tijdje rondgereden zonder platefillter en met chineze achterlichten van een Jetta. Toch was dit het toch net niet voor mij, het rood op rood stond me niet aan. Het zwart op de klep achter het kenteken is plastidip. Was eerst een mix van rood,kit en roest toen de beschadigde platefiller eraf kwam.


De voorzijde voorzien van SML's, moeten nog aangesloten worden en even een velg van mijn broer geleend om te kijken hoe 16 inch staat. Mag nog wel wat omlaag dus.


Verder veel onderdelen verzameld:
-CHL 5-bak van een golf 3.
-nieuwe koppeling + druklager
-bakolie
-Plastidip
-schakelmechanisme, baksteunen
-Daklijst voor de bestuurderskant
-nieuwe onderlip
-nieuwe pookhoes en knop met 5-versnellingen erop in plaats van 4.
-afstelgereedschap als de bak eronder komt.



De trekhaak is er inmiddels ook af en auto nog omlaag geschroefd achter. Verder de oude achterlichten er weer in.


De plastidip gaat er nog af, wordt weer origineel rood gespoten om vervolgens het onderdeel te monteren waar ik stiekem toch altijd wel verliefd op was.



De koplampen zijn recentelijk ook donker gemaakt.



Deze week staat er op de planning om de bumper te demonteren, de schaafplek hierop bij te werken en het zwarte te plastidippen zodat de bumper er weer zo goed als nieuw uitziet. Luxe platen moeten het geheel dan afmaken.

Verder zijn de Zender Sports de deur uitgegaan. Er ligt een set BBS RM te wachten om opgeknapt te worden maar neig momenteel meer naar verbreed G60 staal met eventueel wieldoppen.
Reply With Quote