View Single Post
  #4  
Old 18-09-2011, 07:33
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Niet alles gaat zonder slag of stoot.
Aan tweedehands zit altijd een risico.Vastgelopen wiellager.




Dan ben ik zo weer aan de beurt met een wiellager. Het eerste gedeelte valt gewoon in het wiellager. Zoals je op de onderstaande foto kunt zien. Ik zeg vervangen die hap.




Dus een nieuwe naaf gekocht. Hier zit de ABS ring nog op. Deze gaat er nog af. Omdat ik toch geen ABS op de caddy heb. Maar zoals je ziet past dat veel beter.




De achteras is inmiddels op een paar kleine puntjes na gereed voor montage onder de caddy.










Ook dit is niet geheel zonder slag of stoot gegaan. Met het vlakken van de astapsteunen ben je er nog niet helemaal. Ook van de as heb ik nog wat weg moeten slijpen zodat de platen vlak op de as komen te
zitten. Nog even aantippen met zwarte verf en je ziet er niks meer van.




Zoals je kunt zien komt er geen licht tussen de platen door. Missie tot zover geslaagd.




Eindelijk begonnen met de achteras onder de caddy te plaatsen.

Helaas geen brug ter beschikking. Dat boeit me weinig de as mot eronder.




Enkele uren later. :guitar:
Is alleen voor het zicht. Remklauwen zitten nog niet aangesloten op de leidingen. Dat komt wel als de caddy op de brug staat voor het subframe de koppeling, bak en turbo. Het wiel zit er ook maar met 2 slotbouten vast, omdat ik de rest van de bouten nog niet heb. :blush:










Dat wordt uitrollen een centimeter of 2.




Morgen de voorkant.

Hij is ook van voren omlaag. Ben nog niet klaar klauwen zitten er nog niet onder maar ik wou nu wel eens weten hoe het eruit gaat zien. En even gewassen was heel hard nodig.

Eerst een close upie.




Een viertal van de zijkant.
Ik vind hem laag zat zo.













Achterwiel nog iets beter in beeld.







En nog eentje schuin van voren.


__________________
http://Caddy-Club.nl
Reply With Quote