View Single Post
  #3  
Old 18-09-2011, 07:32
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 281
Default

Een doosje remklauwen terug van de poedercoater.




Revisie setjes erin en remmen maar. Totdat ik de juiste brembo remmen en schijven heb die passen.




Het enige wat ik nog nodig heb zijn de in hardheid verstelbare korte gele koni schokbrekers en dan kunnen we de boel om gaan bouwen. *

Ik kon niet echt langer wachten om wat te gaan doen. Nadat ik gisteren de klauwen van Marco (ccf) heb weggebracht. Heb ik ook maar een beginnetje aan mijn achteras gemaakt.
Alleen die van Marco (ccf)worden rood (ral3020)







De remklauwen achter waren niet goed gelukt. Het poeder was gaan koken. Ik heb er niks over gezegd want je laat niet iets zien wat slecht is. Maar aluminium is wat opener dan ijzer. Dus die troep die in het materiaal zat is in de oven gaan koken. Ook al zijn de klauwen al een keer door de oven geweest. Mede om die troep uit het materiaal te koken. Pekel en remolie is echt bocht.







Maar na nog een rondje straler, oven, en poedercoating zien ze er nu zo uit. De binnenkant is nog niet 100% maar dat komt doordat het aluminium is ingevreten.




De andere kant ziet er vele malen beter uit dan eerst.




En dan is er paniek om een rubbertje. Bij de VW hebben ze dit stofrubbertje niet in hun revisieset zitten. *:'(




Bij de VW in Vianen hebben ze ook een revisiesetje. Wel 1 hele keerring en een stofhoes voor de cilinder. Dan hebben we nog een VW in Nieuwegein die hebben me in het verleden al eens aan een onderdeel geholpen wat ze in Vianen niet hadden. Raar maar waar. Maar ook in Nieuwegein hadden ze het stofrubbertje niet. Das mooi K*T dacht ik. Zijn voorstel nieuwe klauw. Mijn antwoord je bent niet goed.




Ik had beter direct naar mijn onderdelen boer kunnen gaan want die had de oplossing. *;D







En net zo duur als het stofkapje en de keerring bij de VW. Alleen hier zit alles in.
Het setje klauwen bij elkaar.







Klauw op de achteras gemonteerd voor het zicht en idee. Revisie set moet er nog in.







En met het wieltje erop.







Ik ben zeer tevreden. Precies zo als ik wilde iets donkere klauwen.

De juiste koni’s sport traploos instelbaar.
Nog 1 revisiesetje voor me voorklauw en als die gedaan zijn kan ik/we langzaamaan gaan beginnen met bouwen.










De laatste versterker op wezen halen in Westerhaar-Vriezenveensewijk. Was een leuk ritje vanaf Vianen 150 km en weer 150 km terug.

De Hertz1D voor de 2 HX380 subs. Sommige mensen bewaren doos en bon. Dat is altijd handig.













Nu eindelijk de set-up compleet zoals ik hem graag wil. Al met al een aardig karretje vol.




De set-up uitgestald. Per versterker de speakers die erop aangesloten worden.




Van boven naar benden.

Hertz1D Voor de 2 HX380 subs.
Hertz EP4 Voor de 2 HCX 690
Hertz EP4 Voor de 2 HCX 165
Hertz EP2 Voor de 2 HCX 100




Ik ga er nu maar eens over brainstormen of ik tussenschot nog wel terug ga plaatsen. Of ga kiezen voor een mooie bekisting achterin die doorloopt naar boven. Met de subs. richting de stoelen en de 6x9 boven het hoofd..........

Ook de bladveren en fusee stukken zwart gemaakt. Jaha er zit zowaar progressie in. De bladveren moeten nog 1 keer gedaan worden de verf dekt niet echt lekker.




Ik was van plan om vandaag de lagers in de fusee stukken te persen, maar dat is er nog niet van gekomen. Ik was niet 100% tevreden over de astapsteunen. Ze waren niet 100% vlak. Dus ze onder de frees door gehaald. Ik heb geen zin in een paar achterwielen die niet 100% sporen. Het verschil was maar minuscuul. Maar een halve millimeter is op de buitenkant van wiel zeker een millimeter of 5. Schat ik zo in. Wat je wielsporing dan verkeerd staat. Of overdrijf ik nu? Als de as eronder zit valt er niks meer te stellen. Dus vandaar deze oplossing. Nu weet ik 100% zeker dat ze vlak zijn. Er is nog geen millimeter aan materiaal verloren gegaan. ance2:


__________________
http://Caddy-Club.nl
Reply With Quote