View Single Post
  #573  
Old 19-02-2021, 22:25
RobertVoorst's Avatar
RobertVoorst RobertVoorst is offline
Volksforum Donateur - 1,5GB Fotoalbum-eigenaar
 
Join Date: May 2015
Posts: 1,157
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Bespaar je de moeite. Ik rijd al 12 jaar met golf 1 20vt met 400 pk. Maakt zoveel herrie dat ik nooit daarmee op kenteken kom. Enigste probleem waar je tegen aan kunt lopen is fuik van politie, rdw en belastingdienst voor algemene controle. Ze zouden dan je kenteken in beslag kunnen nemen en je doorverwijzen naar de RDW. Verder hoef je nergens bang voor te wezen Zelfs niet bij een ongeluk. En al zouden ze bij een ongeluk naar je motor vermogen kijken is er nog niks aan de hand. Met een auto met origineel vermogen kun je ook 150 door de bebouwde kom rijden. Vermogen zegd dus niks. Zelfs als je dronken een ongeluk veroorzaakt kijkt men altijd naar hoe zou je ongeval verlopen zijn zonder alcohol. Als je dronken op een rechte weg rijdt en er wordt je geen voorrang verleend en je rijdt iemand dood dan nog is het niet jou schuld. Boete voor dronken rijden ga je wel krijgen.


Dus als de auto die jij hebt compleet anders is dan de auto die jij bij de verzekeraar hebt opgegeven, verwacht jij dat de verzekering uit gaat keren? Ik hoop dat je een mooie spaarrekening hebt, want als je op deze wijze iemand kreupel rijdt dan mag je gewoon mooi je leven lang lappen..

Maargoed, dat is natuurlijk aan een ieder zelf.
Reply With Quote