View Single Post
  #400  
Old 09-04-2023, 17:55
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

@Veedubber: Oke, dan denk ik dat ik misschien maar eens een keer Michelins ga uitproberen

Even wat foto's gemaakt van alles wat ik klaar heb liggen om te monteren als de auto terug is van de spuiter. Allereerst heb ik 4 nieuwe originele wielkuipen besteld, koste me een godsvermogen maar degene die ik eronder had zitten waren gescheurd en afgebroken.







ook allerlei nieuwe dopjes en boutjes, 2 nieuwe raamgeleiders voor in de deur en 2 nieuwe ruitensproeiers. van een was de verwarming kapot en ze zitten allebei redelijk dicht met troep waardoor ze niet supergoed meer af te stellen zijn.




En ook wat nieuwe interieurdelen en nieuwe sierlijsten voor langs de voorruit




Nieuwe ruitenwissers en Motor afdekkappen. Deze waren na bijna 25 jaar ook op diverse plekken gescheurd.




De Forge slangenset met daarbij ook een setje aluminium t-stukken etc.




De nieuwe honing-graat grillen zijn ook gespoten en klaar. Ik moet alleen de emblemen er nog even op lijmen.




Overigens wordt de rand die normaliter chroom is rondom de grille zwart. deze heb ik even een paar weken in Bleek laten weken zodat het chroom oplost, ik heb er namelijk een hekel aan om de grille zwart te spuiten en dat de lak niet houdt of dat je heel snel door steenslag weer van die chroom spikkels erdoorheen krijgt. dus nu is het gewoon blank plastic.




En de koplampen zijn ook zo goed als klaar, nu alleen nog even wachten op de koplampglazen.




En ik heb ook de Verstevigingsbuis kaal gemaakt zodat ik hem kan passen en als hij past daarna kan laten poedercoaten.


__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote