View Single Post
  #519  
Old 16-09-2010, 20:31
bivw 16vg60 bivw 16vg60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,051
Default

zo weer kleine update heb het 1 en ander uit gezocht kwa verschil tussen de 2.5l us versie en de ttrs kwa cilinder kop
de inlaat klep vd us versie is 32mm en vd ttrs 34mm en dit zijn dezelfde kleppen als de 2.0 16v tfsi dus dat wordt 5 inlaat kleppen bestellen en gelijk ook de klep veren van een 2.0 tfsi
de uitlaat kleppen zijn gelijk aan elkaar
en de inlaat poorten zijn iets of wat groter
dus daar moet ook even de rasp door heen

turbo wordt een percision 5857 duel ballbearing met billet compressor wheel
met zowel downpipe v-band aansluiting als spruitstuk v-band aansluiting A/R.82
wastegate wordt een tial mrv 44mm v-band aansluiting
bov is ook een tail 50mm v-band aansluiting

hier paar foto,s vd kop met de inlaat pakking van ttrs erop kan je het verschil zien
en ja deze motor hangt in een golf1 van johan van ons mocht er eigelijk niks over posten





__________________
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt

T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm

Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+
Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild
Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk
Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold
Reply With Quote