View Single Post
  #508  
Old 16-09-2010, 12:30
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Ja net dus op het werk even geklust..Baas bedankt voor de tijd hahaha.. Maar goed, kwam er dus achter dat ik ooit eens teveel olie gevult heb (ik weet ook wanneer dat is het ergste) dat teveel aan olie zit nu dus in het luchfilterelement, en een gedeelte lag in de ronde onderkant van de bak. Dat dus schoon gemaakt, meteen gekeken of ik geen onderdruk had om uit te sluiten dat het onderblok gaar is. Maar hij blies niet toen ik de olievuldop los maakte hij spetterde alleen een beetje ivm het rond draaien van de nokkenas.
Toen verder gekeken, en kwam tot de conclusie dat ik een vuccuum slangetje achter op de carburator, los had zitten. Die weer vast gemaakt en gaan rijden, nou hij liep alweer beter. Dus het CO wat hoger gezet, en nog eens gaan rijden, met een warme motor loopt hij nu goed straks eens kijken wat die doet met een koude motor. Even kijken hoe die start, als dat goed is ben ik tevreden, en ook meteen strakjes de nieuwe luchtfilter plaatsen, aangezien die andere echt bruin van de olie was.
Maar goed bedankt voor de tip MartiePartie.!
Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote