Thread: perojo
View Single Post
Old 14-09-2010, 22:10
HannoverEdition
Guest

Quote:
Originally Posted by Madison
Hoihoi!
Nee,de Golf is zeker niet afgeschreven hoor!
Er mankeerde alleen meer aan dan de vorige eigenaar verteld had.
Ben blij dat de Golf wordt opgeknapt,dat verdient hij
Mooie nieuwe luxe kentekenplaten heeft ie al van mij gehad
Succes ermee!
Mijn Fire and Ice wordt ook alweer onder handen genomen,
dit keer het carosserie

Quote:
Originally Posted by Madison
Mijn Fire krijgt nieuwe dorpels,daarna moet de parafan vervangen worden.
Ook wordt ie nog netjes overgespoten
,dus zoek een tijdelijke vervanger,
maar dat komt nog wel

En wéééér kom je in andermans topic alleen maar met verhalen die niemand bijna intereseerd,én met onzin over JOUW EIGEN Fire&Ice (ook deze zou je zeker niet willen ruilen voor je eigen F&I,en ik hou het toch bij mijn eigen ''rakker'',ziet er goed uit maar mijn eigen vind ik toch mooier....etc etc etc/bla bla bla...... )
Hou daar toch eens mee op Madison,wie is DIT topic begonnen!!!!
Geef dan ook complementen op DIEGENE zijn auto ipv ALTIJD maar jou eigen ''rakker'' erbij te halen,...
En we weten nu onderhand wel dat dit JOUW EX ''rakker'' is,dus ook dat hoef je niet elke keer te herhalen!
En aan de oude foto's van het interieur van jouw te zien heb jij hem toen jij hem nog had volgens mij gebruikt als 2e paardewagen/hooikar/strontwagen of wat dan ook!maar ja door de flits is dat natuurlijk ook niet goed te zien nee......

ONTOPIC AGAIN!
@Perojo

Welkom hier,en heel veel succes met deze Fire&Ice,zo te lezen komt dat allemaal wel goed met al je plannen
Enne wat René (a.k.a ventovice) ook Zegt....een 16 klepper zou niet misstaan in deze F&I.weer 1 erbij

Succes en veel plezier met deze Golf Fire&Ice,en hou hem zo origineel mogelijk,dan blijven ze namelijk hun waarde houden
Reply With Quote