
13-09-2010, 17:22
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 858
|
|
Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen
Ja ben eerst begonnen met slijpen omdat de straler dan het onderliggende gedeelde goed kan straler voor eventuele vliegroest. Nu is dat hier niet zo veel maar bij de dorpels is het veel meer.
Maar als je het stuk erop klemt en dan slijpt hou je toch nog steeds een "gleuf" van 1 mm over. Dit moet je dan ook weer dicht bakken.
|
Klopt, als je een dunne slijpschijf gebruikt wel ja. Maar dat is geen probleem, je bent wel sneller klaar dan wanneer je ieder stukje precies passend moet gaan maken en slijpen moet je naderhand toch en die naad vul je vrij snel op met lassen. Als je je vergist met slijpen, kun je weer een nieuw inlasstuk gaan kopen en dat wil je ook niet
Heb je al een proeflas gemaakt met je lasapparaat. Ga maar eerst oefenen anders op een oud stuk plaatwerk, dan zul je zien dat die naad van 1mm niets meer voorstelt. En bakken doe je in de pan 
__________________
Mijn wagenpark
Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk
|