View Single Post
Old 07-09-2010, 12:22
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Graag gedaan! geen probleem
Je gaat nog meer moeilijke zaken tegenkomen zoals de ruiten, de sierlijsten rond de ruiten en wat ik persoonlijk een gepuzel vond waren de sloten maar dat is voor mij persoonlijk gewoon shit want ik haat puzelen... inmiddels kan ik het wel gelukkig

Bij de coupe ( dus ik weet niet of het bij jou 80 ook zo is ??? ) zitten de achterlichten vastgekit !
Die moet je dus met een fohn of een verfbrander heel voorzichtig heet stoken... houd tijdens het verhitten je hand er af en toe voor om te kijken of het niet te heet wordt... puur op gevoel... anders trek je de lampen stuk als

Als je een keer in de buurt bent kan ik er wel effe naar kijken als je wilt... Toch wel erg belangrijk die strips want ik vind de coupe of de 80/90 zonder strips gewoon niet mooi

Snap ook niet dat er nooit een strip van een ander model auto gevonden is wat mooi past... zoveel duizende modellen auto's ter wereld met zo veel strips en niemand die ooit met een passende oplossing is gekomen..

De v8 of audi 100 strips lijken me wel aardig gelijk.... ook een mooi chromen randje
Reply With Quote