Quote:
Originally Posted by arnout99cc
Dan begreep ik het inderdaad verkeerd. Ik denk dan inderdaad dat mijn pa daarmee in de war is.
|
Dat zal 't wel zijn geweest, kan gebeuren.
Quote:
Maar deze bumpers zijn denk ik inderdaad nergens te vinden denk ik?
|
Ik acht de kans ook zeer gering, de standaarduitvoering was gewoon van wat ik al heb gehoord, 't land waar je de meeste kans zou kunnen maken zo 'n setje op de kop te tikken, Duitsland, in dat land veel minder verkocht, daar wou men toch 'n wat meer 'luxe' uitvoering, dus 'n 'L' of 'n 'GL'.
Hier in NL zullen de standaarduitvoeringen wat populairder zijn geweest, maar dit land hier was weer 'n veel kleinere markt.
Een oom van me heeft zich trouwens in september '77 een Golf S, dus de standaarduitvoering met 1500cc benzinemotor gekocht.
Quote:
Eventueel kan ik in de toekomst nog eens een setje zwarte bumpers metaal achtig verven oid. In iedergeval lijkt hetgeen er nu op zit iets meer op het origineel dan dat zwarte wat erop zat.
|
Dat klopt, deze 'L' en 'GL' bumpers lijken er meer op, en ze staan ook überhaupt niet verkeerd, alleen 't is qua uitvoering niet helemaal correct.
Edit.: zie dus ook reply van Stijn.
Quote:
offtopic:
Die rooie is ook wel echt mooi trouwens!
|
Inderdaad, op die foto's kun je trouwens ook die steenslagkapje's zien wat elke Golf 1 vanaf de fabriek had.