View Single Post
Old 02-09-2010, 19:44
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by arnout99cc
@Der Typ Siebzehn:
Bedankt voor al het uitzoekwerk.

Graag gedaan!

Quote:
Ik heb net even wat oude vakantiefoto's door zitten nemen en de oudste foto waar de wagen op staat is uit 86 dus toen 9 jaar oud. Op deze foto heeft hij inderdaad zwarte bumpers maar wel met een rubberen strip. Toen ik eraan begon had hij inderdaad zwarte bumpers voor met rubberen strip en achter zonder.

Daar begrijp je me verkeerd, ik had 't niet over zwarte bumpers, maar over doffe, onverchroomde bumpers, gewoon metaal'kleurig' op wat er af fabriek op 'n standaarduitvoering zaten, dat is wel effe 'n verschil. Op die oude foto uit '86 zitten er overigens dus ook al geen originele bumpers meer op, zwarte staalbumpers hadden alleen de GTI's van die tijd. De bumpers wat ik bedoel kun je dus zien in die Link wat in m'n vorige reply staat, gewoon doffe, onverchroomde en ongelakte (dus geen zwarte) staalbumpers, en zonder strip.

Quote:
Overigens is die rubberen strip er aan de voorkant niet opgeplakt maar dit is een metalen plaat die met plastics aan de bumper vast zat met hieroverheen het rubber.

O.K., dat wist ik niet, weer wat bijgeleerd :-) bedankt!

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote