View Single Post
Old 02-09-2010, 19:18
arnout99cc's Avatar
arnout99cc arnout99cc is offline
Forum Regular

Zo,

vandaag is de auto op de brug gezet om eens nader te bekijken. Er werd al meteen duidelijk dat er een en ander niet goed was aan de remmen. Het belangrijkste is dat dat deel van de remleidingen wat ik niet vervangen heb, alsnog vervangen moet worden. Ook is de hoofdremcilinder lek...

Vandaag dus verder op de brug de uitlaat er beter ondergehangen.

Daarnaast doe ik bij dat garagebedrijf:
- lichten richten
- olie verversen
- brandstoffilter vervangen
- uitlijnen
- v snaar vervangen
- distributie afstellen
- 1 van de deuren beter afhangen
- antenne plaatsen
- ........

Quote:
Originally Posted by gizmo98
Tip heb je de disturbutie snaar vervangen

Nee nog niet, zoals gezegd komt het motoronderhoud er nog aan. Vandaag heb ik zo'n snaar gekocht.... Maar bedankt voor de tip.

Quote:
Originally Posted by willemse
wat voor hoedenplank komt erin?

gewoon de standaard versie maar zoals je hier kan zitten er al wat reparaties aan. Ik heb een andere 2ehands en die is net wat netter.

Quote:
Originally Posted by audilimburg
Ik mis trouwens wel nog de C-stijl bekleding aan de binnenkant, of heeft deze uitvoering dat niet?

Ik ken hem inderdaad zonder en zoals "Der Typ Siebzehn" al zegt is dit dus origineel. Gelukkig, scheelt me weer werk

@Der Typ Siebzehn:
Bedankt voor al het uitzoekwerk. Ik heb net even wat oude vakantiefoto's door zitten nemen en de oudste foto waar de wagen op staat is uit 86 dus toen 9 jaar oud. Op deze foto heeft hij inderdaad zwarte bumpers maar wel met een rubberen strip. Toen ik eraan begon had hij inderdaad zwarte bumpers voor met rubberen strip en achter zonder. Overigens is die rubberen strip er aan de voorkant niet opgeplakt maar dit is een metalen plaat die met plastics aan de bumper vast zat met hieroverheen het rubber.

Ik laat in iedergeval voorlopig deze bumpers erop maar misschien dat hij in de toekomst toch nog origineler wordt..... Dit ziet er wel vet uit!

Hier de foto uit 1986 in Frankrijk. In het midden zit ik, de foto is genomen door mijn opa.

Reply With Quote