Thread: USLights 2.0
View Single Post
  #1  
Old 01-09-2010, 21:59
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default USLights 2.0

USLights 2.0
Na het succes van de bekende USLights-modules, mag ik jullie met trots aankondigen dat er nieuwe modules beschikbaar zijn. Kortom, USLights 2.0 is daar! De nieuwe modules zijn instelbaar in lichtsterkte, schakelen tijdens het knipperen de standlichtfunctie uit en worden niet warm. Bovendien worden ze in een nette doos geleverd, inclusief de benodigde aansluitmaterialen en het installatieschema - alleen maar voordelen. En dankzij deze voordelen ben jij beter zichtbaar in het verkeer.

Zitten er dan helemaal geen nadelen aan verbonden? Nou, nee. Op de prijs na. Ik kan namelijk de jarenlang gehanteerde, scherpe prijs van 20 euro niet meer waarmaken. USLights 2.0 gaat voortaan 40 euro per set inclusief verzendkosten en inclusief de hierboven genoemde voordelen kosten.

En zijn de oude sets dan helemaal niet meer leverbaar? Daar komt het wel op neer. Ik ga compleet over op de nieuwe sets omdat ik daarvan de kwaliteit veel beter kan garanderen. Natuurlijk kun je voor vragen of eventuele problemen met de oude sets nog altijd bij me aankloppen.

Dankzij het onderstaande filmpje en de bijgevoegde foto's krijg je een goed beeld van de nieuwe modules. Vanaf nu te bestellen op www.uslights.nl.

Video:
Bekijk hier

Foto's van de nieuwe modules:
Foto's van het eindresultaat








Prijs:
De prijs is voortaan 40 euro inclusief verzendkosten

Levering:
binnen 48 uur, vaak zelfs binnen 24 uur!

Bestellen:
Bestellen kan natuurlijk via PM, Mail of via www.uslights.nl
Reply With Quote