Laatste UPDATE...
Vandaag, 1 september 2010 is de auto verkocht, na twee jaar plezier eraan te hebben beleefd!
Hij is hier (binnen één week) verkocht via het Volksforum ...en Marktplaats is dus gelukkig niet nodig gebleken

(waar zou-'ie' dan terecht zijn komen...?)
De nieuwe eigenaar woont helemaal 200km verderop in Stadskanaal (Gr.) en heeft als Nick-name
VW JARNO GT+ vernoemd naar de MkII GT, die hij hiervoor had.
Zoals ik hem gesproken heb, lijkt het me net zo'n liefhebber als ikzelf ben, dus dan is de GTI goed terecht gekomen.
EDIT: Je kunt ZIJN praktijken
HIER, IN DIT TOPIC volgen!
Fire and Ice-lovers zullen de auto gerust nog wel eens tegenkomen!
(...en voor de Jetta-front-haters en 'origineel'-junks: Jarno gaat de originele dubbele lampen grill terug plaatsen, de normale wissers, achterlichten etc. weer hermonteren...

)
END OF THE STORY!
En nu?
Wáár zal ik nu weer eens aan beginnen?
Nee, de auto is er onder andere uit gegaan, omdat ik ook een BMW heb en ik de enige ben, die in allebei de auto's reed...
Natuurlijk vind ik het jammer, maar ik heb vooral veel lol gehad met de wederopbouw en daarna het showen van de auto; complimenten genoeg gehad! (...wel jammer van het maar aanhoudende geZEIK over mijn Jetta-frontje; dìt maakte deze FandI nou juist
de mijne...)
Voorlopig dus voor mij geen tweede auto, maar zeg nooit
'nooit'...
In dat geval zal het ongetwijfeld wel weer een VW worden; aan m'n BMW-sleutel hangt nl. nog altijd een VW-sleutelhanger...
Groeten van René a.k.a. Vento Vice