
31-08-2010, 22:00
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,811
|
|
Steenslagkapje's mist die nog, zou ik wel effe ter bescherming monteren als ik jou was, verder zou ik als ik jou was nog plastic wielkuipen voorin van de 83er jaargang monteren, die zouden ook bij auto's van alle eerdere jaargangen passen, dan is dat daar voorin tenminste ook beter beschermd.
Maar mooie auto geworden, weer volledig in oude glorie hersteld. Koddig die smalle fietsbandje's op die originele velgen en die SUV hoogte, alles zoals die in '77 de fabriek verlaten heeft, zo laten s.v.p., dat is pas echt "oldschool", dikke velgen en schroefsetje's heeft tegenwoordig (bijna) iedereen op z'n 1er.
Positief ook dat je weer de originele 1500 dieselblok gemonteerd hebt i.p.v. zo'n moderne power TDI wat tegenwoordig ook vrij vaak in zulke oude Golfje's wordt gelepeld.
Bumpers zijn zoals ik zie niet meer de originele, deze zijn verchroomd, op de standaarduitvoering waren origineel altijd matte, maar dat mag de pret niet drukken van deze mooie Golf 1.
__________________
Quote:
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! (Ian "Lemmy" Kilmister 1945 - 2015)
|
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|