View Single Post
  #69  
Old 26-08-2010, 17:18
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 936
Default

Van mijn kant dan ook en paar mishandelde onderdelen die ik in de loop der jaren ben tegen gekomen

Smeerprobleem met 250 km/h met een 20vt .
Twee keer met je ogen knipperen om te kijken of het oliecontrole lampje nou echt brand en het is over .
















Splinternieuwe nokkenas van een 1.8 20VT waarbij het tandwiel na 50 km afscheurde




Sataliet-as van iemand zijn versnellingsbak die van burn-outs hield.




Scheur in de cilinderwand 2e cilinder van een 16V turbo met iets te veel turbodruk




Derde versnelling die niet van vol optrekken hield met iets te veel vermogen


__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote