Quote:
Originally Posted by MelG60
Dan ga je toch lelijke dingen zeggen.... Of wees een vent en ga er langs of bel ze op en zeg ze hoe je over ze denkt.
|
dude, kappen nou, serieus hoor......
ik HEB gebelt en ik BEN terug gegaan, alleen en met wat maten en met die man was geen reden te vatten. 5800 piek pleite voor de kat zijn viool.
Toen had er nog iemand anders ff gebelt met die man...die er WEL verstand van had, ontzettend veel zelfs. Iemand die, als je het mij vraagt, geboren is met doppie 10 in zijn klauwen. Een man die Herriecane zijn troep op moest ruimen, een kenner, een topper. Iemand die na jaren mee draaien in de VW scene nog NOOIT zo een prutswerk gezien had.....en nog was er geen reden te vatten met die man. Ontsteking niet goed gezet, lagerkappen van de nokkenas niet vast (helemaal los zelfs), bouten van uitlaatspruitstuk ontbraken, olie peil heel erg veel te laag en 2 bouten van mijn kleppendeksel lam.....
Toen ging ik voor de laatste keer terug, pleurde de kale cilinder kop met een doffe dreun op de toonbank bijna op zijn leesbril en eiste dat er wat gedaan werd. Ik was woest, witheet....en dat gebeurt niet gauw ouwe. Binnen 2 dagen me kop terug, nog steeds half werk.....maar meer als de 1e keer.
Misschien ook mijn eigenschuld en had ik naar van Kronenburg moeten gaan, maar ja,...impulsief en ik dacht er goed aan te doen. Maar ja, ik had nog zo gevraagd, doen jullie Volkswagen motoren.....verschillende keren zelfs....