VET!
heb dit projectje in het prille begin ff gevolgd maar later was ik het kwijt.
Staat idd goed die TDI.
geeft mij weer inspiratie om verder te gaan met mn eigen TDItje
heb ondertussen ff een stukje terug zitten lezen en zat met hetzelfde getwijfel over de teller.
je kan namelijk de tittentacho wel gebruiken maar dan moet je een klein kastje in je analoge teller bouwen die het signaal oppikt zegmaar.
dit kastje koste 90 euri zo even uit mn hoofd.
er is en heel topic ondertussen over allerlei TDI kabelboom vragen: TDI draadjes heet het.
toch vraag ik me af hoe jij je kabelboom hebt opgebouwd.
want je hebt gewoon de volledige mk4 kabelboom gebruikt en daar ben je je golf 1 spul op gaan bouwen toch?
dus ook alle andere dashboard knopje worden dan straks aangestuurd via de mk4 zekeringenkast?
ik wil zelf zoveel mogelijk de golf 4 motor spul appart houden van de rest van het golf 2 spul.
maar heb besloten om de teller ook maar gewoon te gebruiken.
ik zou dus in theorie alleen de kabel nodig hebben van ECU naar motor en van motor naar cockpit, maar ik ben bang dat ik dan ook de zekeringenkast van de mk 4 nodig ga hebben.
gr Joost