14-08-2010, 21:16
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Hey mensen,
vandaag veel bezig geweest met de electronica. Ook een hele ervaring! Op zich is het allemaal natuurlijk redelijk duidelijk hoe alles in elkaar moet. Het probleem was dat het rechtervoorlicht het niet deed (grote licht wel). Daarnaast wilde ik de autoradio inbouwen en een adapter voor electronica inbouwen. In het kort was het echt een dag die ik snel wilde vergeten. Op een gegeven moment leek het alsof er alleen nog maar dingen uit elkaar moesten en kapot gingen. Uiteindelijk bleek het voorlicht gewoon een zekering te zijn die niet op de gebruikelijke plek was gebroken (eerst dacht ik dat de stekker kapot was). Ook leek het alsof de ventilator het begeven had maar dat bleek later niet zo te zijn. Daarnaast moest het frontje van het dashboard er eerst weer helemaal af om de omlijsting vast te kunnen schroeven. (had ik kunnen weten maar ja.... toch vervelend).
Uiteindelijk toch resultaat geboekt en alle problemen zijn verholpen. Alle lampen doen het, de radio doet het (met alle boxen in serie) en het frontje zit op zijn plek. Daarnaast is ook de adapter geplaatst zodat we telefoons/mp3spelers/navigatie/koelkasten, whatever kunnen laden. Ook zit er op de radio een input voor een mp3 speler...
Quote:
Originally Posted by audilimburg
Hoe zit dat nu precies? Ik dacht namelijk dat de set helemaal compleet was en ik wilde hem zelf ook gaan aanschaffen. Maar nu twijfel ik.
|
Niet alles zit er dus bij inderdaad. Hij zei dat hij zelf altijd de veertjes hergebruikt. In principe doet dat allemaal het nog wel maar toch jammer dat niet alles nieuw is.
Quote:
Originally Posted by bolku tunig site
Complete set om de achterremmen te reviseren; 2 remtrommels, 2 x remvoeringen, 2 x remcilinders, 2 x wiellagers.
|
Zouden jullie die trommel nog een lik verf geven? Dat blanke metaal gaat waarschijnlijk wel eerder lelijk worden of niet?
Dan nog wat pica's.....
Work in progress:
Moderne snufjes
Huidige status:

|