Jongens iedereen bedankt voor de leuke reacties.
Ik heb het zo druk gehad dus nu even snel wat reacties op jullie vragen.
Ik heb helaas geen foto's even nu maar hoop dat ik ze vandaag want het is al na 24 uur voor jullie heb.
Ik ga eerst vandaag met mijn buurman die me altijd zo goed helpt met zijn Ibiza FR naar JD om op de vermogensbank te gaan.
Daarna ga ik weer verder met de swallow verder, maar dat word dus al in de middag.
Maar hier wat antwoorden:
@Talstra: De bodem en de binnen in de auto is in de holle ruimtes ook alles in de epoxie gezet.
Ik heb gezegd als het voor jullie makkelijker is om de bodem binnenin niet mee te spuiten in kleur vind ik het prima want er komt toch bekleding over heen.
@AudiLimburg en De Pul: Ik wou dat ik hem met 4 weken klaar had, ik denk dat ik nog wel 3 maanden bezig ben.
@JBtroost: Toevallig vond ik via google een foto van een modelwagen in Marino Gelb.
De kleur die ik op mijn auto heb laten spuiten is ook marino gelb zoals ie ook origineel in 75 de fabriek uit rolde.
@VwGolfMK2VW: Er zit idd geen stuurbekrachtiging op.
Waarom niet: ja ik weet het eigenlijk niet, misschien om het meer werk, misschien om meer slangen die je weer in je motorruim hebt, en vooral omdat dan de stuurbekrachtingingspomp tegen de radiator aan komt.
En ik vind het ook niet erg als er geen stuurbekrachtinging op zit.
Krijg je mooi spierballen van
En nu ga ik slapen moet er straks om 7 uur al weer uit