
17-12-2004, 12:54
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
|
|
Quote:
Originally Posted by Arvid
Ik blijf toch voor de turbo conversie, dat kan makkelijker meegroeien met toekomstige tuningsplannen wat vermogen betreft. Maar dat neemt niet weg dat er nogal wat komt kijken om een atmosferische motor om te bouwen. En zolang je niet de interne delen van de motor vervangt kan je niet meer druk geven dan ca 0,45bar.
|
Lees je wel eens op www.vwvortex.com?
Zijn gasten die 500+ wielPK uit een verrotte standaard motor hebben gehaald.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
|