View Single Post
Old 04-08-2010, 17:07
peerke tdi's Avatar
peerke tdi peerke tdi is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by thomashouben

Vind de diff. knap gemaakt en nog eens mooie ook.
Maar dat maakt uiteindelijk ook niet veel uit, het ding zal wel degelijk zijn nut gaan bewijzen.
Je zal niet de eerste zijn die met zo'n lichte kar de achterkant voelt omhoog komen.
Bert zwalve vertelde mij even geleden dat hij met zijn polo ook last had van een stijgende achterbumper boven de 200
Ik neem aan dat hier toch een ietswat pittig motortje in komt te liggen dus je zal er vast en zeker geen spijt van krijgen dat je hebt doorgezet met het idee.
Ben je de diff. gaan bouwen op het oog of zijn er berekeningen aan te pas gekomen?

Verder vindt ik je manier van werken echt top, maniakaal afgewerkt

Als ik mocht kiezen ging ik voor het subtiele zwart voor de afwerking van de diff. Het is zo al een niet vaak voorkomend fenomeen zo'n diff. onder een golf dus hij zal zeker en vast al de nodig aandacht krijgen zonder opvallend kleurtje.

Als eerste: thanks
Ik denk ook dat de diff. zijn nut zal gaan bewijzen. Hij is niet berekend voor een golf 1, maar degene die de vinnen gemaakt heeft bouwt deze normaal voor een audi R8 (voor de race). Zit wel goed dus.
De diff. zal inderdaad ook zwart worden afgewerkt. Daarna kunnen we altijd nog met een kwast of tape aan de slag

Groeten Peter
Reply With Quote