Quote:
Originally Posted by jelleke vda
hee heb zondag net dezelfde op gehaald !
interieur identiek enzo , enkel in het grijs en van 81
zelfs op 1000 km na evenveel kilometers
zeer mooie wagen heb je daar !
rijd idd zeer confortabel orgineel
mijne is helaas vooraan rot
weet je toevallig geen onderdelen meer liggen van vooraan ?
ik blijf deze volgen !
grtz
|
Thanks. Proficiat met de aankoop.

Intussen zit ik net over de 119.100 km, gaat snel omhoog als je elke dag naar je werk tuft (ook al is m'n werk niet zo ver).
Ga je de jouwe verlagen? Ik vind het zeer vet, een verlaagde Jetta, maar zou het veercomfort teveel missen denk ik. Misschien ooit als ik een andere daily heb en deze gewoon 2de auto of oldie wordt.
Weet niet zo meteen onderdelen liggen van vooraan nee. Zou je geen stukken van een MK1 Golf kunnen gebruiken? Zoek zelf namelijk ook onderdelen, maar dan eerder in de zin van nieuwe achterlichten en zo.
Quote:
Originally Posted by Der Einzer
probeer eens good old zwart schoensmeer. Dus die dikke die je uit kan smeren  Moet lukken..
|
Haha ja, maar blijft dat dan vettig, of wordt het ook droog? Iemand raadde me een product van Meguiars aan dat zeer goed schijnt te werken, ga denk ik dat eerst eens proberen.
Quote:
Originally Posted by POLOKEN
Prachtige topic Ian. Leuk om te lezen. Super van de achtergrond info die je hebt gekregen, amai. Ga dit echt verder volgen... Doe zo verder. Suc6 ermee.
Ps heb nog zo een setje naafdekselkes liggen ze... Ooit es gekocht van iemand voor op m'n winterstaal maar ze pasten nt...
Grtz Poloken
|
Thanks.
Welke naafdekseltjes bedoel je? Zoals ik er nu op heb?
En misschien binnenkort met je Lenso's he, als we eruit komen.