
30-07-2010, 17:28
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,778
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Ja dat kan.
Moet alleen even kijken of je op die G4 dynamo een W-signaal kan wegpakken.
Edit: waarbij ik dan even de kanttekening wil plaatsen dat je dan wel de ECU even moet laten vrijmaken. Als je de tacho namelijk weglaat zal je immo niet meer functioneren en dus de wagen niet starten.
Ofwel; vrij laten maken, óf ECU, Tacho en sleutelchip in de wagen bouwen. (moet je dus ook de bekabeling voor de leesring v.d. startonderbreker aanleggen)
|
bedankt voor je info!
ik zit er nu wel over na te denken om toch de tacho van de mk4 te gebruiken.
ik heb namelijk ook het contactslot erbij en sleutel.
heb daar alleen geen leesring aan zien hangen. maar die heb ik nog wel met kasje en sleutel en kabels van de mk3. misschien dat ik daar dan iets mee kan.
denk dat ik die rare ledjes in de golf 4 tacho wel om kan zetten naar groene
nou zou de motorboom geen probleem zijn om in de bouwen in de golf. omdat dat bijna alleen maar gaat om het stukje tussen ECU en het blok.
maar om de tacho in te bouwen, zou ik dan de volledige zekeringenkast moeten hebben van een golf 4?
gr Joost
__________________
Scratch the surface!
-Golf 2 '84 1.9TDI
|