View Single Post
  #155  
Old 22-07-2010, 15:49
bprijs's Avatar
bprijs bprijs is offline
Volksforum Aandeelhouder - Swallowtail Junkie
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,813
Default

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Electronica is niet mijn ding dus daar kan ik je helaas niet mee helpen, misschien erg simpel door me gedacht maar is het geen idee om de mk4 tacho achter de mk1 tacho te plaatsen, zo heb je de looks van de tietentacho maar toch de functie's van de mk4


Dat is geen slechte gedachte en die heb ik zelf ook wel gehad maar dan zit je met het volgende.
De Mk 4 teller heeft grotere tellerplaten, en de toeren en snelheidsmeter staan verder uit elkaar dan die van de tietenteller.
Daarbij krijg je ook nog eens dat de benzinemeter en temperatuurmeter van de tietenteller bij de toerenteller in zitten.
Bij de mk4 teller zitten deze tussen de toeren en snelheidsmeter in!
Je krijgt het dus gewoon niet mooi passend achter het glas van de tietenteller.
Anders had ik dit vast wel gedaan want dan kies je wel voor de simpele weg.
En nu heb je me daar een gekloot van heb ik jou daar


Ik zie bij jou project ook dat je het kachelhuis van een mk4 gebruikt.
Ik wou dat ie bij mij paste want dan was het voor mij ook weer een stuk simpeler.
Als ik dat kachelhuis monteer in mijn mk1 moet de bijrijder met ingetrokken benen in de auto zitten.
En je ziet dan een lelijk kachelhuis onder het dashbord hangen.
Ik moet alle elektronica en kleppen in een mk1 kachelhuis met airco inbouwen.
Paste hij maar dat scheelde me enorm veel werk.
Maar ja het houd je wel van de straat
Reply With Quote