View Single Post
Old 17-07-2010, 21:29
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore

Vandaag naar de Golf 1 meeting in Wolfsburg geweest en daar iets heel moois gevonden voor bij mijn verzameling onderdelen. De auto was nagenoeg compleet toen ik hem kocht, maar een set chromen bumpers zat er niet bij.
Ondertussen overal mijn ogen open gehouden, maar ik wilde er geen 600 Euro aan besteden.

Vandaag op de meeting gezorgd dat ik er vroeg bij was en bij de eerste de beste kraam lag een complete voorbumper en ik zag de handelaar op een gegeven moment ook nog met een achterbumper lopen. Met enige aarzeling toch maar even gevraagd wat de set moest kosten en hij heeft er een leuk prijsje van gemaakt. Dus direct gekocht!
(Blijkt achteraf dat de beste man 6 jaar niet meer op meetings was geweest en dus geen idee had van wat zeldzaam was geworden en wat de huidige prijzen zijn)

Ziehier, eindelijk heb ik de chromen bumpers voor mijn Golfje.

Het kon ook op geen beter moment komen, want ik was aan het front bezig en wilde het sleepoog laten zitten omdat ik anders niet gesleept kon worden. Dat hoeft nu dus niet meer want aan de chromen bumpers zitten niet alleen de bumpersteunen maar ook voor en achter de sleepogen. Dus het sleepoog uit het front gaat verdwijnen.