View Single Post
Old 16-07-2010, 13:22
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore

Ik neem aan dat het hele verhaal wat je hierboven gespuid hebt op mij van toepassing is aangezien je het specifiek over de resto van een 77'er Golf hebt.

In dat geval snap ik eerlijk gezegd niet waar je je zo druk over maakt. Ik heb nooit geroepen dat het een waardeloze auto is of dat hij het aanzien niet waard is. Maar ik geef gewoon mijn mening en mijn mening is dat IK dit geen bijzondere auto vind en vroeg mij dus oprecht af waarom deze zo bijzonder was dat de fotograaf hem per sé op de gevoelige plaat wilde vastleggen.

Ik heb daarbij niemand geprobeerd mee te krijgen of geprobeerd om iedereen tegen jou en je auto op te zetten.
Ik heb alleen mijn menig gepost en anderen hadden dezelfde mening en weer anderen niet. Volgens mij is dit hoe een forum werkt en als er mensen zijn die niet van die discussies houden dan zijn ze hier verkeerd. Het is niet zo dat als iemand een foto van een auto post dat iedereen dat maar mooi moet vinden.

En als jij wel heel tevreden bent over de auto, dan snap ik niet waarom je je zo laat opnaaien om niets. Het gaat er toch om dat jij er tevreden over bent.