13-12-2004, 18:17
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
|
|
|
|
Er zitten 3 baby's in de buik van hun moeder. Zegt de eerste: "Ik wordt later dokter dan kan ik zieke mensen beter maken." De tweede: "Ik wordt later meester, dan kan ik stoute kindertjes straffen." De derde: ik wordt later houthakker, want als die boom hier nog een keer binnen komt, hak ik hem eraf."
--------------------------------------------------------------------------------
Marco komt met een blauw oog en gescheurde kleren thuis. "Heb je weer gevochten?", vraagt zijn moeder boos. "Hoe vaak heb ik je niet gezegd dat je eerst tot tien moet tellen voor je je boos maakt!" "Dat heb ik ook gedaan, mam", verdedigt Marco zich. "Maar die andere jongen hoefde van zijn moeder maar tot vijf te tellen!"
--------------------------------------------------------------------------------
Jantje zegt tegen zijn vriend: "Ik heb vannacht zes muggen doodgeslagen. Drie mannetjes en drie vrouwtjes." Jantjes vriend vraagt: "Hoe weet je dat het drie mannetjes en drie vrouwtjes waren?" Omdat er drie aan de tv hingen en drie aan de spiegel."
Waarom slikt een dom blondje de pil?
Omdat ze dan weet welke dag het is.
Twee vogeltjes kijken toe hoe een schildpad uit een boom springt en heftig met zijn pootjes flappert. Hij probeert het steeds opnieuw. Zegt het ene vogeltje tegen het andere: "Misschien is nu wel het moment om hem te vertellen dat 'ie geadopteerd is..."
|