De afgelopen dagen weer wat kleinigheden gedaan aan de auto.
De bedoeling was om het front helemaal te prepareren en terug op de auto te lassen, maar dat is toch echt wel meer werk dan ik gedacht had.
Omdat het donorfront aan de achterkant vol met plakkerige rotzooi zat heb ik het eerst helemaal schoon moeten maken met de staalborstel. Vervolgens schuren en een paar ontdekte roestgaatjes dichtlassen.
Verder nog zoals gepland de slotplaat eraf gehaald om de originele terug te kunnen plaatsen en het front grotendeels in de primer gezet.
Wat nog moet gebeuren is de tweede helft van de voorzijde van het front vlak schuren en een aantal deukjes/putjes verhelpen.
Nu ga ik eerst even wat nieuwe lak bestellen zodat ik het nieuwe front al grotendeels in kleur kan zetten voordat ik het er terug op las. Straks is er aan de achterkant lastig bij te komen.
En alvast eens gekeken hoe de pasvorm is van de spatborden icm de motorkap. Op de foto zie je het niet, maar doordat er geen front meer in zit is de voorkant toch enigzins vervormd, waardoor een en ander niet meer netjes aansluit. Ik moet dus alles goed passen en richten voordat ik het front er definitief op zet.