Thread: Mijn T2AB
View Single Post
  #15  
Old 09-07-2010, 21:11
Automatic-freak Automatic-freak is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
Default

Heel mooi en informatief om te lezen dat hij dus kenmerken heeft zoals de motorklep en een front dat eigenlijk dus (door schade) ook vrij zeldzaam is ...

Vind zelf eigenlijk het T2B-front mooier dan de T2A, en de combinatie met de oude bumpers op deze T2 sprak mij zeer aan ... eens kijken of ik dit dus zo laat of dat ik hem dan ga aanpassen zoals hij hoort (wordt dan waarschijnlijk ook 'lapwerk' met een onderste (imitatie-)deel er in te lassen )

Ben van plan om deze bus helemaal uit elkaar te trekken, waar nodig te lassen (gelukkig niet aan de bodem ) en compleet strakmaken en spuiten. Oorspronkelijk had ik het idee om er een "RAT" van te maken wat ik ook wel supermooi vind, maar denk toch dat het spuiten wordt (two-tone !?).
Verder moet hij echt wel dichterbij het asfalt en op den duur wil ik er zelf een interieur met minimaal een slaapbank en wat kastruimte in maken, maar dat zien we dan wel ...
Qua techniek heb ik er eigenlijk een hekel aan om met het motorische bezig te gaan, maar ben me er ter dege van bewust dat ook dat netjes moet worden

We zullen het wel zien ... volgens mij is dit wel een leuke hobby voor de komende tijd (naast een jong gezin )

Mvg Erik
__________________
Gevonden ... T2ab "Baywindow" '72 from California ...
Reply With Quote