View Single Post
Old 09-07-2010, 20:43
wav2006's Avatar
wav2006 wav2006 is offline
Forum regular

Default Voor de volledigheid

Ik heb mijn naam maar even ingevuld achter Guido, want Guido + vrouw klopt wel maar ook dit beestje heeft een naam
Tot dan!

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Even terzake, zou ik maar eens zeggen...

Dit is post #248 en hier volgt het laatst gepubliceerde lijstje; van post #178 alweer...: (en dÃ*t was al een re-post...)

DEELNEMERS FIRE AND ICE MINIMEET #3 2010:
-1 Vento Vice (René + Mirella) met een GTI 8V
-2 gti_power (Dennis) met een GTD(!)
-3 mverh85 (Mike + Stephanie) met een 1.8
-4 Madison (Mariëlle) met een 1.8
-5 Fire&ice Koekie (Kevin + pa) met een 1.8
-6 Hilbert met een 1.8 GTI (bbsjes, zwart hart)
-7 Geditionone (Guido + Wenny) 5-deurs 16V
-8 twymk2 (Tim + Monique) met een F and I + een Edition one, beide GTI 8V
-9 KJ-Golf (Juliën) ook met een 16V (en leer!)

In de tussenliggende posts is er hier niet echt veel zinnigs gemeld en als topic-starter kijk ik van een afstandje toe maar vind dat wel een beetje jammer... Maar wie ben ik, hè...??
Het zou leuker zijn (geweest), als de opmerkingen idd ècht met het onderwerp te maken zouden hebben...
Mss ben ik zelf het topic wel veel te vroeg gestart en is daarom het enthousiasme van het begin omgeslagen in een soort van topic/forum-verveling ofzo? Hoe dan ook:

Wat mij betreft gaat de minimeet nog steeds door!

Wat de BBQ betreft, ik zie daar van af; teveel rompslomp eigenlijk...
(ondanks dat ik het wel zèlf had voorgesteld...)
Laat je niet weerhouden om er alsnog een picknick o.i.d. voor jezelf aan vast te knopen, want de omgeving leent zich er wel uitstekend voor! (Zeker met het weer van afgelopen tijd!)(mss doe ik dat zelf ook nog wel....)
Mocht een ander zich geroepen voelen alsnog iets van een BBQ op deze 'meet' te organiseren, dan kan dat altijd natuurlijk!

Laten we iig van nu af aan iets serieuzer met dit topic omgaan, er staat nu wel zat onzin in. (punt!)

Fire and Ice-lovers, laat je horen! ..en tot dan!

Trouwens; dat ik er in mijn hoofd ècht nog wel mee bezig ben, bewijzen de volgende foto's, die (ter plaatse onlangs nog..) op locatie zijn gemaakt:
mooi weer, dus auto wassen en maar weer wat foto's maken van mijn 'kindje'

het unieke interieur van 'moi'

een van-achter-'shotje'

...en ééntje van de zijkant met de klimheuvel op de achtergrond!

(We want more pictures... from YOU!!!)
Reply With Quote