Kort samengevat heb ik een gezellig weekend gehad, helaas te laat aangekomen op de zaterdag, waardoor we het gros van de lol op de zaterdag gemist hadden, maar dat is onze eigen fout geweest
Sterke punten vond ik de behulpzaamheid van de crew, ook hoe vaak de wc's werden schoongemaakt was top, frietkraam was goed, bar zondag overdag ging lekker vlot.
Wat puntjes van aandacht:
-toevalsweg, niet echt in jullie pakket om aan te gaan pakken, maar wel een negatief puntje
-bordjes langs de weg, we waren er blijkbaar al 2 maal voorbij gereden en hadden dat inritje compleet over het hoofd gezien

-douches zijn een welkome extra volgend jaar, net als meer wc's of centraler geplaatst
-het viel mij op dat ik enkel schapenstront aantrof in de hoek waar men de tenten diende op te zetten

stront + slippers + geen douche = stuntelen om je voeten in de wasbak te krijgen bij de toiletten

(ik verwacht natuurlijk niet dat er stront geschept word door de organisatie, maar misschien een idee om dat volgend jaar eerst even te checken?)
Verder: duimen omhoog voor de organisatie, ik weet zelf hoe lastig het is om de eerste meeting op een nieuw terrein te organiseren, neem daarbij ook het grotere opgezette geheel, en jullie hebben er een hele klauw aan (gehad), mijn respect voor het werk, de inzet top! Verbeter de punten die ik tot nu toe in dit topic gelezen heb, en sommige zelf herhaald heb, en ik weet zeker dat jullie uit kunnen groeien tot de Nederlandse VAG-Fest!
Tot volgend jaar zou ik zeggen!