helaas gister weer een kleine tegenslag ik ging naar de oude eigenaar omdat ik nog wat motoronderhoud zou laten doen

..
dit alles gebeurt helaas iets sneller als geplant ik had nadat ik de kvs problemen had gedaan de vorige keer bij de flens had ik dus nog een klein lekje op een slang en had nog niet direct de tijd dit te vervange dus dit wilde ik doen met het grote motor onderhoud waar ik vandaag dus info voor ging op doen..
helaas slang toch iets lekker toen ik daar aankwam dan toen ik vertrok dus de auto achter gelaten daar. nog even gekeke of het snel te verhelpen was omdat ik de auto op het moment niet echt kan/kon missen maar dat was niet het geval. zal dus helaas niet op volksdub met eigen auto aanwezig zijn aangezien we pas rond 7 of 8 juli samen het blok er uit zullen halen en alle punten uit het lijstje onder aan zullen gaan uit voeren. toen we gister bezig waren wel direcht even het riempje van de Glader varvangen. zal tegen de tijd wel weer wat foto's verschijne van de motor uit de auto enzo

en hoe ik hem achter heb gelaten
we gaan dus definitief de volgende punten doen:
versnellingsbak vervangen
sportkoppelingset,. geveerde sinterplaat, versterkte drukgroep en druklager en waarschijnlijk ook lichtervliegwiel
distributie riem en bijkomende dingen, grote beurt
carterpan word vervangen huidige is flink gehavend
en er word een krik punt beetgepakt 1 deel is al vervangen en de onderkant is dan dus weer helemaal netjes.