Thread: ergernis
View Single Post
Old 17-06-2010, 22:53
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by martiepartie
gevalletje klok klepel..

Niet eerst de zekeringen langslopen, maar direct de diagnose apparatuur er aan hangen om te lezen waar de storing zit. Dat kastje heb je zo terug verdiend als VW dealer, als dat elke keer 33,- per uitleessessie kost....

Denk dat je dan eventueel nog veel meer dingen kan langslopen met zo`n storing.....daarom is juist zo`n uitleeskast ideaal, deze gaat voor jou alles bij langs en geeft je de diagnose..zodat de monteur zelf niet meer alles bij langs hoeft. Nu was het een zekering, maar het zou ook gauw iets anders kunnen zijn wat wel een hele lange zoektocht had kunnen worden...en dan is 33eu voor uitlezen weer goedkoop in verhouding...

En dat je moet betalen voor uitlezen kan ik best begrijpen...het bedrijf schaft zo`n kast aan en gaat dan niet de liefdadigsheidsdealer uithangen door elke auto met een storing gratis uit te laten lezen.

+ dat er een monteur mee bezig gaat...zulke dingen moeten gewoon worden betaald...dat is niets meer dan logisch.

Ik kon altijd goed overweg met de monteurs van mijn dealer en was kocht daar geregeld onderdelen en daarom hoefde ik denk ik toen niets te betalen voor het uitlezen van de Lupo...dus uitzonderingen worden er gemaakt...ik denk bij elke dealer wel, maar ik zou het wel begrijpen als ik had moeten betalen.
Reply With Quote