View Single Post
Old 17-06-2010, 22:52
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by JurjenV
Dat valt allemaal onder die 200 euro shit.

Ik zou eerst niet reageren ,maar dit schreeuwd om een reactie !

Ik rij al een hele tijd met meerdere 'shit' set's ,en heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee !

Geen lekkerij ,geen afgescheurde veerpoten , zelfs met de tec set ,waar m'n vrouw dagelijks mee rijd , en die al 3 jaar oud is ,hebben we geen enkel probleem !!!

Die staat op een normale rijdbare hoogte , en is zeker niet te stug !

Onder mijn auto zit een Vmaxx set ,die staat al goed laag ,en is lekker stug , en dus ook stugger dan de tec set onder de groen vari van ons .

Dus het verhaal wat betreft hoe hoger hoe stugger gaat ook niet op in dit geval , want de sets hebben beide namelijk precies dezelfde achterschokbrekers (nummers op de dempers zijn zelfs gelijk!)

Als een schroefset op rubbers staat zijn ze iid altijd stug
en de stugheid komt dus ook door de dempingskarakteristiek van de schokbreker , die kan dus ook stugger worden naarmate de auto hoger of lager komt te liggen ,net zoals Marcski al zei .

Hangt er gewoon van af wel merk type je hebt , en zelfs daar kan nog wel verschil in zitten .

Ik heb zelf een FK highsport set onder de jetta , en dat rijd wel iets comfortabeler dan de zwarte golf vari ,maar ik ben toch zelfs voor dagelijks gebruik zeer goed te spreken over de V maxx set ( rij minimaal zo'n 500 km per week ermee )

En een setje van een vari is nu even duur als die van een normale golf trouwens .

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote