
15-06-2010, 21:11
|
 |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Oct 2009
Posts: 363
|
|
Het klopt idd dat de zuigerstang mee omhoog gaat als je de hem omhoog schroeft.
(totdat deze aan het einde van zijn slag zit natuurlijk)
Ik heb aardig wat zitten verstellen met het schroefset en wat ik zag als ik hem verder omhoog draaide dat hij hoger kwam te liggen én dat hij tegelijk steeds stugger werd, en andersom lager en minder stug. En dat was ook wel logisch want de afstand tussen de groene en de zwarte pijl werd ook steeds korter.
Dit klopt niet met de theorie zoals ik die hierboven lees wat toch ook wel erg logisch klinkt.
Toch nog maar eens kijken onder de auto hoe het nu zit. 
__________________
- = MK1 '77 = -
- = T3 Club Joker '89 = -
- = Polo 6R '10 = -
- = A4 B6 '04 = -
|