View Single Post
Old 11-06-2010, 12:14
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC

Omdat Ewout van Cultwheels het gisteravond niet voor elkaar kreeg om alsnog voor de zoveelste poging te banden op de 9,5j te monteren ben ik vanmorgen vroeg naar mijn vertrouwde bedrijf gegaan in Grootegast ( Froentjes Bandenservice).

Hierbij gevraagd of ze vandaag tijd voor me hadden om de banden te monteren, en dat was geen probleem.

Ben om 8h vanmorgen gelijk door gereden naar Siddeburen en heb de velgen en banden ingeladen en gelijk terug gereden en afgeleverd bij Froentjes Bandenservice.

Deze maakten er gelijk werk en beide banden zaten er zonder probleem zo omheen dmv een 15bar luchttank.

Voorzijde: 9,0j met 205/40/17
Achterzijde: 9,5j met 215/40/17

Nu zit ik alleen in een dubio welke centerkaps ik nog zal monteren.

Heb de originele rvs RH centerkaps die plug and play te monteren zijn, en heb zwaardere porsche logo/embleem die er binnen valt en gekit moet worden.

Opzich staat het zwarte porsche logo wel mooi bij het geheel.....maar dat gekit etc en loshalen eventueel is weer wat minder.

Nu hopen vanmiddag dat alles met monteren naar wens is en met de 5mm spacers rondom perefect gaat staan ivm breedte maten....even de achterzijde op hoogte afstellen en klaar is kees voor aankomen weekend.

Hierbij de foto's:

Reply With Quote