View Single Post
  #8  
Old 06-12-2004, 21:40
molenari's Avatar
molenari molenari is offline
T2 Guru
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 429
Send a message via MSN to molenari
Post

Quote:
Originally Posted by Rico
Hee dat is mooi, maar is dat er een voor een nieuwe of voor eentje uit de 70er jaren. (die heb ik nodig)
heb je er een foto van? kan je die mij mailen?
in alle schema's komen er alleen tijdschakelaars voor met 4 of meer kabels.


Let er goed op dat je de juiste koopt. Er zijn verschillende schakelaars. Bij deze de bestelnummers:

311 963 107 C 1968-1971
181 963 107 1972-1973

Deze moet je in iedergeval NIET hebben. Is namelijk van de BN6, de kachel onder de laadvloer (1974-1979):

411 963 107 C

Ik heb het vermoeden dat er nog een oude versie is. Je kunt de oude van die nieuwe onderscheiden door het woordje 'temp'. De temperatuurregelaar was bij de oudere kachels niet beschikbaar, daardoor zal het aantal draden ook toegenomen zijn.

Wanneer de temperatuurregelaar is toegevoegd weet ik niet. Ik schat in 1972.

Dus welke schakelaar je nodig hebt hangt af van de kachel die je hebt (van welk jaar is die?)

Quote:
Originally Posted by sjampoo
eberspacher heeft puntjes op 1 van de e/a's,.. zoeken is zinloos zonder die puntjes.


Je kunt ook zoeken op "Eberspaecher", De Duisters voegen vaak een 'e' toe als ze ergens geen umlaut kunnen typen. De Amerikaanse versie heet 'Espar'.


Vincenzo
__________________
Currently starring in my fleet:
T2 (10x), KG 34 (1x), 82er Passat (1x), 90er Polo (2x).

'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
Reply With Quote