Quote:
Originally Posted by Tommy
die gaat in zown staat echt niet voor minder als 10.000 weg...
|
Alleen een *gek* (

) legt dat er voor neer, voor de anderen is het gewoon een Golf........met een bepaalde kilometerstand, en dan gaat ie gewoon weg voor een gangbare prijs ...
Ik zal je een fraai voorbeeld geven over hoe mensen zijn, een vriendje van mijn dochter had een heeeeele mooie 16V Gti zien staan, en was eigenlijk al overstag om te kopen.....voor een belachelijke prijs, maar goed het zijn, zijn centjes. Maar ik stel voor zal ik eens mee gaan kijken, want ik weet wel het een en ander van Gti'tjes.....
Blijkt het gewoon een 8 klepper te zijn, met alleen de uiterlijke kenmerken van een 16V...
Dsu we confronteren de *verkoper* met deze feiten, mocht ie zomaar opeens heel toevallig weg voor 2500 euro minder.....Als die jongen ja had de verkoper zich een krul in de lul gelachen
Kortom een auto is net zoveel waard als de gek er voor geeft....en zo is het ook met allerlei exoten....die overigens in de praktijk soms minder makkelijk verkopen als een gangbaarder iets, dus zie je vaak rap de prijs zakken als ze onverkoopbaar zijn...