Quote:
Originally Posted by Gijs
Waarom heb ik dit hele project gemist..!? 
Erg netjes allemaal! 
|
Jij zit ook meer in de schuur dan achter de pc heb ik al door!..
Bedankt Gijs, ik hoop dat je het nog red voor Budel!
Quote:
Originally Posted by saeren
bedankt voor je reactie!
ja die dashboard bescherming heb ik al! maar die was gebruikt dus die breng ik terug de montage gaten kwamen niet overeen dus denk dat die op een kever gezeten heeft!
maar dat voorbeel ziet er wel heel netjes uit!
zat er allen over na te denken dat het best link is benzine met tapijt
in de karmann na 1968 zat de benzine tank nam,elijk in de body aan de zijkant! en daar is wel tapijtset voor te krijgen!
zaterdag ga ik naar een kevershop in etten-leur!
afgeklopen zaterdag in berkel in roderijs geweest!
tapijtset german square 1950 euro 
|
Ik heb nog nooit een KABOEM gehoort bij het tanken van mijn 63er
maar je kan maar beter zeker zijn
Super dat je je tapijtset hebt gevonden en ook nog orgineel, beter is er niet!
Quote:
Originally Posted by saeren
vraagje nog
wat kosten die aluminium strips waar ik je over mailde bij neuffer? en zou je kunnen PMen wat bumpers verchromen kost! ben ff een bal;ansje aan het maken
groeten bas
|
Ik heb hier een catalogus van Neuffer en daar word een zet van 6 delen aangeboden voor 139,- alleen het boek waar het in staat is al ruim 5 jaar oud...
Wat G&R betreft, je kan een offerte aanvragen via hun site
Je moet dan foto's maken van wat je wil laten verchromen met de exacte afmetingen er bij
Ze hebben namelijk geen standaart prijsen, kan ook niet omdat het enorm verscheelt met hoe de staat is van het te laten verchromen materie
Let er wel op als je zamak legering laat verchromen is de prijs van dat dubbel zo veel!
Zamak legering kun je herkenen aan kleine blaasjes onder de oude chroomlaag b.v. jou uitzetijzers van de tochtruitjes zijn van zamak
Ik zal je mijn offerte wel PMen dan heb je een idee...
Johan.