
31-05-2010, 16:18
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
|
|
ik wou dus de 23ste naar zandvoort voor een trackday en ja dan zit ie toch regelmatig in dat toerenberijk, ben dus ook niet gegaan.
het is net of hij dan, of geen benzine, of geen vonk krijgt.
maar dat is lastig te controleren tijdens hier rijden.
hij doet het trouwens Zonder belasting wel gewoon goed.
1e versnelling gaat het soms wel soms niet goed en 2e versnelling is het altijd feest!
valt helemaal uit en pas op het moment dat ik de koppeling intrap en hij terug zakt naar 2000rpm kan ik gewoon weer volgas verder...
vaag verhaal vin ik het.
juist omdat die k/jet het in de MK2 gti ook had (pas na het ongeluk).
@marc: zit een normale rotor in inderdaad en is nu voorzien van k/jet inderdaad.
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!
---=WEBER INSIDE=---
http://nightshift.hipstreet.nl/
Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
|
|