View Single Post
  #37  
Old 26-05-2010, 16:01
HannoverEdition
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Typ 81
Beste kerel, volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van de regels van het RDW. Als jij bij een auto welke als 4 cilinder op kenteken staat, bijvoorbeeld een 6 cilinder inbouwt, krijg je geen nieuw kentekenNUMMER. Je krijgt enkel nieuwe papieren met daarop een nieuwe vermelding van het aantal cilinders en nieuwe vermogen. Het kenteken zelf (nummer op de plaat) blijft dus te aller tijden hetzelfde.

Tegenwoordig hoeft de auto niet eens meer getest te worden in Lelystad, maar wordt de auto enkel onderworpen aan een uitebreide APK keuring en men kijkt of de nieuwe motor degelijk is ingebouwd.

Conclusie: de auto in kwestie zal omgekat zijn om welke reden dan ook. Er is dus een ander chassisnummer in gelast en het bijbehorende kenteken is daarbij op de auto geplaatst. Dat bedoelt men hier met 'niet fris': een omgekatte auto. Meestal heeft dit te maken met of diefstal van het casco, of diefstal van de rest van een andere auto.

Meest onwaarschijnlijk is dat ze alles van jouw auto hebben overgebouwd op een ander casco, dat kan ook een verklaring zijn voor het andere kenteken. Maar zoals gezegd is dat het minst waarschijnlijk.

Verder kan je reacties verwachten van mensen die er zogenaamd 'niks van af weten', maar het zou je misschien helpen om iets duidelijker te formuleren wat je nou precies wilt zeggen. Er is bijna geen touw aan vast te knopen



Ook mee eens
en een duidelijk verhaal

en nogmaals NIEMAND die Biezelwerks ergens van beschuldigd of wat dan ook!