Zo, al een maand niks gepost. Maar wees niet bang, er gebeurt gerust wel wat. Ben momenteel met van alles tegelijk bezig, maar er komt schot in de zaak. Vooral nog een kwestie van opbouwen van nu af aan. Meeste schilder en spuitwerk wel gehad inmiddels.
Heb een aantal delen laten glasparelstralen vorige week, en het motorblikwerk heb ik laten stralen en poedercoaten in zijdeglans zwart.
Wat foto's hoe 't nu allemaal is, beetje in grote lijnen:

Deze jongens incl. spruitstukken laten parelstralen, evenals de dynamosteun (op de foto nog in grijze lak)

Onderkant tank na wat krab en steekwerk (was zwart). Deze laag was wel goed, dus hierover opnieuw geschilderd.

Netjes weer.

Bovenkant tank voor de tijd...

En na de tijd, in zijdeglans zwart gespoten.

Toen ik klaar was de chassiskop af te steken.

Weer netjes zwart.

Plaatwerk terug van de poedercoater.

Nieuwe motorruimte isolatie platen erin.

Motor momenteel. Hier zijn de spruitstukken wel al geparelstraald.
Dit zijn de meest zichbare vorderingen, verder nog een hoop andere dingetjes wel gedaan. Zal nog ff wat nieuwe dingetjes halen van de week en krijg nog steeds een groot deel van m'n plaatwerk terug van de poedercoater. M'n carburateurs heb ik weggebracht voor 'n ultrasoon reinigingsbad. Laat ze ook helemaal demonteren daarvoor. Afgelopen weekend kwam de post nog 'n mooi pakketje brengen, 009 ontsteking, incl. ombouwsetje naar elektronisch. Nou dat was 't in grote lijnen wel wat denk ik.